هتل یاسمین ریزورت بدروم

بدروم - تورگوترایس
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل یاسمین ریزورت بدروم (Yasmin Bodrum Resort)، به اندازه ی 7 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. این هتل 5 ستاره با ساحل خصوصی یک کیلومتری اش، بر سواحل دریا ی اژه قرار گرفته است و شامل 3 استخر روباز و 2 استخر سرپوشیده می شود. یک اسکله ی چوبی با آلاچیق، یک مرکز آبگرم با حمام ترکی، و اینترنت بی سیم رایگان در سراسر مجموعه، شماری از تسهیلات هتل یاسمین ریزورت هستند.

همه ی اتاق های هتل یاسمین ریزورت پنجره هایی تمام قد دارند و مجهز به تهویه هوا ی مطبوع، تلویزیون و مینی بار می باشند. سرویس بهداشتی اتاق ها دارا ی لوازم بهداشتی رایگان و سشوار است.

رستوران اصلی هتل یاسمین ریزورت، غذا های بین المللی را در وعده های صبحانه، نهار و شام، به صورت سلف سرویس ارائه می دهد. همچنین یک رستوران سفارشی در هتل یاسمین ریزورت قرار گرفته است و کافه ی هتل نوشیدنی های گوارا سرو می کند.

مهمانان هتل یاسمین ریزورت می توانند در یکی از 3 زمین تنیس بازی کنند، در بدنسازی به ورزش بپردازند، یا از سرسره ها، تخت های حمام آفتاب، تسهیلات ماساژ و سونا ی هتل نهایت لذت را ببرند. والیبال ساحلی، بیلیارد و زمین بازی کودکان، از دیگر امکانات هتل یاسمین ریزورت به شمار می روند.

فرودگاه میلاس بدروم در 55 کیلومتری هتل یاسمین ریزورت قرار گرفته است. سرویس حمل و نقل با پرداخت اضافه بها ارائه می شود.

 

سرگرمی در هتل یاسمین ریزورت بدروم

تیم سرگرمی هتل یاسمین ریزورت با برگزاری برنامه های تفریحی و فعالیت های متنوع، از دارت و تنیس روی میز گرفته تا بوچیا و بیلیارد، به شما کمک می کند تعطیلاتی شگفت انگیز را پشت سر بگذارید. نمایش های رقص، اجرا های مختلف، مسابقات، مهمانی های ساحلی، شب های مضمون دار ویژه، اجرا های موسیقی زنده و مهمانی های مجلل، برخی از برنامه هایی هستند که تیم سرگرمی هتل یاسمین ریزورت برای شما تدارک دیده است.

بدنسازی، والیبال ساحلی، 3 زمین تنیس ( یک زمین مجهز به نور افکن )، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، غواصی، مینی فوتبال و بسکتبال، از تسهیلاتی هستند که مناسب مهمانان ورزشکار هتل یاسمین ریزورت می باشند.

از شنا در 5 استخر هتل یاسمین ریزورت لذت ببرید. استخر های هتل عبارتند از: استخر بازی به همراه استخری برای کودکان، 3 استخر آبی با سرسره، و 2 استخر آب شور. 15 آلاچیق خصوصی در ساحل هتل یاسمین ریزورت قرار دارند که سرویس غذا و نوشیدنی در آن ها ارائه می شود.

مینی کلوب هتل یاسمین ریزورت بسته به سن و توانایی مهمانان کوچک خود ( 4 الی 12 ساله )، فعالیت های متنوعی را برای آن ها آماده کرده است. باغ بازی، مینی دیسکو و نمایش های متنوع، فرزندان عزیز شما را سرگرم خواهند کرد.

 

مرکز آبگرم هتل یاسمین ریزورت بدروم

در محیط آرامش بخش مرکز آبگرم هتل یاسمین ریزورت خدماتی بی نظیر دریافت نمایید؛ از خدمات مراقبتی پوست با آب دریا و محصولات تهیه شده از جلبک گرفته، تا لاغری موضعی، درمان سلولیت و برنامه های رژیمی. حمام ها و ماساژ های روغن معطر، ماساژ های سنتی خاور دور و مدیتیشن، استرس های شما را از بین برده و به جسم و ذهنتان طراوت می بخشند. 17 اتاق خدمات، 2 استخر حرارتی آب شور ( آب دریا )، حمام ترکی، سونا و سونا ی بخار، بخش های مرکز آبگرم هتل یاسمین ریزورت را تشکیل داده اند.

 

غذا خوری در هتل یاسمین ریزورت بدروم

3 رستوران سفارشی در هتل یاسمین ریزورت قرار دارند که لازمه ی استفاده از آن ها، انجام رزرو است. رستوران اصلی هتل انواع غذا های بین المللی را به همراه یک منو ی رژیمی و یک بوفه ی گیاهخواری، ارائه می دهد و شامل دو بخش روباز و سرپوشیده می شود.

رستوران ها: میندوس ( اصلی، سلف سرویس )، اوشیانا ( سفارشی، دریایی )، لا پرلا ( سفارشی، ایتالیایی ) و سلطان ( سفارشی، ترکی ).

کافه ها: اسنک، استخر، لابی و شبانه.

 

تعداد اتاق ها: 386

محبوب ترین امکانات هتل:

حمل و نقل فرودگاهی / اینترنت بی سیم رایگان / پارکینگ رایگان / مرکز آبگرم و سلامتی / بدنسازی / تسهیلات مخصوص مهمانان دارا ی معلولیت / ساحل خصوصی

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Myndos Standard Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Main Building Standard

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Myndos Family

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Main Building Junior Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بدروم

 
© 2018 , All Right Reserved