هتل گلدن کرون کندی

the golden crown hotel
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل گلدن کرون کندی The Golden Crown Hotel، در منطقه آمپاتیا کندی واقع شده است. این هتل توسط مزارع سرسبز و برنج احاطه شده است. فاصله هتل تا معبد معروف دندان بودا تنها 10 دقیقه می باشد.

تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع، کتری، مینی بار، اتاق نشیمن (در بعضی از اتاق ها)، حمام با دوش آب، رب دشامبر، دمپایی و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان می باشند.

از امکانات این هتل می توان به استخر و کافه در نزدیکی استخر در طبقه دوم اشاره کرد که میهمانان می توانند در این کافه حین نوشیدن، نوشیدنی های مخصوص از چشم انداز بی نظیر این مکان لذت ببرند. هتل گلدن کرون همچنین 3 رستوران را در خود جای داده است که رستوران بریکس (Brix) رستوران ایرلندی با فضایی مدرن، کافه لانگ (Long Café) که نوشیدنی های مخصوص ایرلندی را سرو می نماید، و رستوران تریتس که صبحانه، نهار، میان وعده و شام را برای میهمانان سرو می نماید جز این رستوران ها می باشند. کافه شبانه لا لاوو (La Lavo) در طبقه آخر هتل قرار دارد.

در این هتل برای آسایش میهمانان مرکز تناسب اندام و پارکینگ رایگان نیز تهیه شده است.

فاصله هتل گلدن کرون کندی تا معبد دندان بودا و موزه کندی 2/6 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی باندارانایکه (Bandaranaike) 86 کیلومتر می باشد.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا     اینترنت بی سیم رایگان    استخر روباز   اتاق های خانوادگی   سرویس رفت و آمد فرودگاهی   پارکینگ رایگان   کافه 

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map

دیگر هتل های

 
© 2018 , All Right Reserved