هتل پارادایس آیلند ریزورت اند اسپا مالدیو

ماله
paradise island resort and spa
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل پارادایس آیلند ریزورت اند اسپا مالدیو Paradise Island Resort & Spa، با ویلا و خانه‌های ییلاقی در جزیره عالی اقیانوس هند پذیرای میهمانان می‌باشد. از امکانات هتل می‌توان به استخر روباز، 4 رستوران و مرکز آبگرم و سلامتی اشاره نمود.

تمامی اتاق‌های میهمانان مجهز به سیستم تهویه هوا، کف سرامیک، تراس خصوصی با چشم انداز زیبا از اقیانوس، تلویزیون با کانال‌های متنوع، جعبه سپرده امانات، یخچال و چای/قهوه ساز می‌باشند.

فاصله هتل پارادایس تا فرودگاه بین المللی با قایق موتوری 20 دقیقه می‌باشد. سرویس حمل و نقل نیز بنا به درخواست میهمانان و با هزینه اضافی فراهم شده است.

مرکز تناسب اندام، زمین تنیس، غواصی و شنا همچنین مساعدت‌های توری جز امکانات تفریحی هتل می‌باشند.

 رستوران ایتالیایی آل ترامونتو (al Tramonto) غذاهای محلی ایتالیایی و بین المللی را سرو کرده و چشم انداز زیبایی از تالاب دارد. رستوران ژانی فوکویا تپانیاکی (Fukuya Teppanyaki) غذاهای ژاپنی را سرو می‌کند. میهمانان می‌وانند غذاهای دریایی را در رستوران فاروماتی میل نمایند. در کافه آتیری، هولهلنگو و دوانی نوشیدنی‌های مخصوص برای میهمانان سرو می‌شود. رستوران باگچا رستوران اصلی هتل بوده و انواع غذاهای مخصوص را برای میهمانان ارائه می‌دهد.

مرکز سلامتی و آبگرم هتل پارادایس آیلند ریزورت اند اسپا

در این مرکز آبگرم 17 اتاق روش‌های درمانی برای ماساژ، روش‌های درمانی بدن و فیشال، 4 اتاق مخصوص روش‌  درمانی آیرویدیک و 1 اتاق برا آب درمانی فراهم شده است.  تمامی اتاق‌ها دارای حیاط مخصوص به خود، دوش آب و حمام گل می‌باشند که حس آرامش عمیقی را به میهمانان می‌دهند.

اتاق جلسه هتل پارادایس آیلند ریزورت اند اسپا

در این اتاق جلسه انواع تجهیزات مدرن و کامل برای برگزاری جلسات حرفه ای برای میهمانان فراهم شده است. میهمانان تجربه جلسات حرفه‌ای را خواهند داشت.

امکانات محبوب هتل

سرویس رفت و آمد فرودگاهی   ساحل    اینترنت بی‌سیم رایگان    استخر شنا     مرکز آبگرم و سلامتی   استخر روباز   کافه    

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

SUPERIOR BEACH (SEA VIEW)

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های ماله

 
© 2018 , All Right Reserved