هتل هیلتون باتومی

باتومی
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل هیلتون باتومی (hilton batumi)، واقع در مرکز باتومی تنها 200 متر از ساحل دریای سیاه فاصله دارد. هتل هیلتون با دکوراسیون داخلی مدرن و امکانات برتر در فاصله 300 متری دلفیناریوم و 900 متری میدان اروپا واقع شده است.

اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه هوا، کفپوش، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، کتری برقی و سرویس بهداشتی دارای دوش یا وان، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی ضروری می باشند. امکانات اضافه شامل میز و صندوق است. برخی از اتاق ها بالکن با منظره رو به دریاچه، کوه یا دریا دارند. اتاق های قابل اتصال نیز برای خانواده ها موجود می باشد.

برخی از اتاق ها دسترسی به سالن لوکس با سرو صبحانه لذیذ، نوشیدنی در طول روز و استراحتگاه بعداز ظهر دارند. مهمان های هتل هیلتون می توانند از رستوران اروپایی استفاده کنند.

سونا، اتاق بخار و تناسب اندام در کنار مرکز آبگرم و سلامت و استخر در اختیار مهمان ها خواهد بود. فضاهای اشتراکی از قبیل کازینو، تراس آفتابگیر و زمین بازی کودکان نیز موجود هستند. صندلی های آفتابگیر، چتر و حوله استخر خدمات هتل برای مهمان ها می باشند. شما می توانید از کتابخانه و روزنامه ی هتل استفاده کنید.

کانترپذیرش 24 ساعته هتل به زبان های انگلیسی، روسی، آلمانی، فرانسوی، صربستانی و ترکی صحبت می کنند و آماده ی سرویس دهی به شما می باشند.

فرودگاه بین المللی باتومی در فاصله 7 کیلومتری هتل قرار دارد.

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های باتومی

 
© 2018 , All Right Reserved