هتل هریتنس آهونگالا بنتوتا

بنتوتا
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل هریتنس آهونگالا بنتوتا، Heritance Ahungalla، در نزدیکی ساحل و در 75 کیلومتری شهر کلمبو واقع شده است. این هتل 5 ستاره دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز، زمین گلف و پارکینگ رایگان، زمین تنیس، مرکز تناسب اندام، اتاق کارائوکه، مساعدت های توری و سرویس رختشویی می باشند.

اتاق های این هتل امکاناتی از قبیل سیستم تهویه هوا، مینی بار، چای/قهوه ساز، اتاق و غذا رایگان برای رانندگان استخدام شده را ارائه می دهند. هتل هرینتس تا فرودگاه بین المللی باندرانایکه (Bandaranaike) 115 کیلومتر فاصله دارد. رستوران های هتل هریتنس انواع غذا های سنتی سریلانکایی را سرو می نمایند.

مرکز آبگرم هتل هرینتس آهونگالا بنتونا 

مرکز آبگرم این هتل منو گسترده ای را ارائه می دهد که می توان به ماساژ درمانی، سالن زیبایی، اتاق بخار و سونا، جکوزی، دوش و ... اشاره کرد.

رستوران های هتل هریتنس آهونگالا بنتونا

رستوران جیوت JUTE RESTAURANT، دارای چشم اندازی زیبا از باغ موجود در نزدیکی این رستوران می باشد. رستوران جیوت غذا هایی از سراسر جهان را به صورت سلف سرویس ارائه می دهد. جیوت صبحانه، نهار و شام سرو می نماید.

کافی شاپ مستارد MUSTARD COFFEE SHOP، به صورت 24 ساعته به روی میهمانان باز بوده و انواع نوشیدنی ها و غذا ها را سرو می نماید. میهمانان می توانند پاستا و پای گوشت های خوش طعمی را در این مکان امتحان کنند.

کافه COFFEE، مدرن و با چشم انداز زیبایی از طبیعت بکر بنتونا می باشد، انواع نوشیدنی های محبوب در این کافه سرو می شود، میهمانان می توانند در این کافه تلویزیون نیز تماشا کنند.

دیگر رستوران های هتل هریتنس، برای دیگر رستوران های این هتل با هر محیطی میهمانان می توانند از رزرواسیون راهنمایی گرفته و میز رزرو نمایند.

امکانات محبوب هتل 

اینترنت بی سیم رایگان    استخر روباز    اتاق های خانوادگی    مرکز سلامتی و آبگرم     کافه

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بنتوتا

 
© 2018 , All Right Reserved