هتل موون پیک منصور اذهبی اند پالاس د کانگرس مراکش

ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل موون پیک مراکش Movenpick Hotel Mansour Eddahbi & Palais des Congres Marrakech، دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز، مرکز تناسب اندام، سونا و رستوران می باشد. این هتل در جاده هیورناژ و در 100 متری کاخ کنفرانس واقع شده است.

تمامی اتاق‌های هتل موون پیک مجهز به تلویزیون صفحه تخت، اتاق نشیمن، حمام خصوصی، رب‌دشامبر، دمپایی و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان می باشند.

سالن زیبایی نیز در این هتل برای میهمانان فراهم شده است.

کرایه ماشین و زمین گلف در هتل وجود دارد. فاصله هتل تا باغ مناره و مراکش پلازا 1/2 کیلومتر و تا فرودگاه مراکش 3 کیلومتر می‌باشد.

اتاق جلسه هتل موون پیک مراکش

اتاق جلسه هتل به مساحت 5/600 متر مربع بوده و دارای نمایشگاهی به مساحت 2/700 متر مربع می باشد.  چندین اتاق جلسه مختلف برای جلسات متعدد در این هتل وجود دارد. تمام تجهیزات صوتی و تصویری لازم در ابن اتاق برای برگزاری جلسات حرفه‌ای موجود می باشد.

مرکز سلامتی و آبگرم هتل موون پیک مراکش

در این مرکز آبگرم خدماتی از قبیل سونا، جکوزی، سالن زیبایی، روش های درمانی متعدد، انواع ماساژ های متنوع و  استفاده از روغن های مخصوص شرقی برای میهمانان ارائه می‌شود. میهمانان می‌توانند به دور از تنش های روزانه زمان پر از آرامشی را در این مرکز آبگرم تجربه نمایند.

رستوران های هتل موون پیک مراکش

رستوران مدی ترا Medi Terra Restaurant

در این هتل انواع غذا های مدیترانه ای در فضایی شیک و طراحی مدیترانه‌ای برای میهمانان سرو می‌شود.

کاف رستوران مانسو Lounge Manso

با فضایی زیبا همراه با چشم انداز بی‌نظیر و ارائه غذا های خوش طعم  تجربه خوبی را برای میهمانان رقم می زند.

کافی شاپ نوژا و تیک اوی Take Away Nozha Coffee Shop

نوژا در عربی به معنی قدم زدن می باشد، این کافی شاپ میهمانان را به قدم زدن برای یافتن غذاها و نوشیدنی‌ها دعوت می کند. در نوژا سالاد، سوپ، شیرینی، نان های خانگی و ... سرو می شود.

از دیگر کافه ها و رستوران های هتل می توان به کافه رستوران جمارا (Jamra Café & Grill) و رستوران سارای (Saray restaurant ) اشاره نمود که انواع غذا ها و نوشیدنی های مخصوص را برای میهمانان سرو می نمایند.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا    اینترنت بی‌سیم رایگان   مرکز سلامتی و تناسب اندام    سرویس رفت و آمد فرودگاهی   پارکینگ    اتاق‌های خانوادگی   کافه 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 15:00 تحویل اتاق: 12:00
map

دیگر هتل های

 
© 2018 , All Right Reserved