هتل سورینت مریم کیش

کیش
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

سورینت مریم، یکی از برترین هتل های 4 ستاره جزیره کیش

هتل 4 ستاره و مجلل سورینت مریم یکی از هتل ‌های محبوب و شناخته‌ شده جزیره کیش است که هر ساله میزبان مسافران بسیاری از سراسر کشور بوده و توانسته نام خود را به عنوان یکی از هتل ‌های پرطرفدار این جزیره در میان گردشگران مطرح کند. این هتل که در نزدیکی مراکز خرید و ساحل جزیره زیبای کیش قرار گرفته در 3 طبقه و در سال 1383 آغاز به کار کرد. هتل مریم در سال 1390 به عضویت گروه هتل‌های سورینت درآمد و در سال 1392 مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت. مساحت این هتل لوکس و زیبای جزیره کیش ۷ هزار متر مربع بوده و امکانات بسیار خوبی را در اختیار اقامت کنندگان خود قرار می دهد. اگر قصد سفر به جزیره رویایی کیش و اقامت در این هتل 4 ستاره را دارید با ما در گلفام سفر همراه شوید.

اتاق های هتل سورینت مریم

مارینا پارک دارای 56 اتاق با طراحی لوکس و زیباست. اتاق های استاندارد و سوئیت های جونیور و پرزیدنتال که به امکانات بسیار خوبی مجهزند و از مهمترین دلایل محبوبیت این هتل در میان مسافران جزیره زیبای کیش محسوب می شوند. از جمله این امکانات می توان به خدمات روم سرویس، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام اختصاصی، تلویزیونی اینترنتی IPTV، تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) و ... اشاره کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل

از جمله خدمات و امکانات تفریحی و رفاهی که این هتل بسیار خوب جزیره کیش در اختیار مسافران خود قرار می دهد، می ‌توان به اینترنت پرسرعت، فروشگاه، خدمات لاندری، آرایشگاه زنانه، خدمات کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی رایگان، پارکینگ اختصاصی و رستوران بسیار خوب هتل زیبای سورینت مریم کیش اشاره کرد.

معماری بسیار زیبای نمای هتل که با رنگ سفید و منحصر به فرد خود در جزیره زیبای کیش خودنمایی می‌کند هم در جذب گردشگران به هتل زیبا و دیدنی سورینت مریم موثر است.

برخورد بسیار خوب پرسنل و کارکنان این هتل از دیگر دلایل محبوبیت سورینت مریم است.

موقعیت جغرافیایی و دسترسی به اماکن گردشگری

این هتل در میدان امیرکبیر یکی از میادین اصلی جزیره کیش قرار گرفته و از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. این مسئله یکی از مهمترین دلایل توجه گردشگران به این هتل محسوب می شود. سورینت مریم دسترسی مناسبی را به اسکله تفریحی کیش، مرکز خرید مروارید و پردیس ۱ و ۲ و سواحل زیبای خلیج فارس پیش روی میهمانان خود قرار می دهد.  فاصله این هتل تا فرودگاه کیش هم 5 کیلومتر و 911 متر است.

رستوران و کافی شاپ

رستوران بسیار خوب هتل زیبای سورینت مریم یکی از دلایلی است که اقامتی لذت بخش را در این هتل 4 ستاره کیش به مسافران این جزیره زیبای کشورمان هدیه می دهد. در این رستوران که در طبقه همکف هتل قرار گرفته می توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فودهای متنوع را امتحان کرده و سفر به جزیره زیبای کیش را به تجربه ای لذت بخش تر تبدیل کنید.

 فاصله هتل سورینت مریم با برخی جاذبه های جزیره کیش

بازار پدیده ... 1616 متر

بازار کیش مال .... 1616 متر

بازار مریم .... 1616 متر

اسکله تفریحی کیش .... 1753 متر

شهر زیرزمینی کاریز .... 6373 متر

بازار ونوس .... 1568 متر

بازار مروارید .... 632 متر

برخی امکانات هتل به اختصار

*خدمات کرایه اتومبیل           *ترانسفر فرودگاهی                   * تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS)         

*صندوق امانات                    * تلویزیونی اینترنتی IPTV         * پارکینگ اختصاصی         *رستوران

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

استاندارد

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

سوییت جونیور 3 نفره

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

سوییت لوکس 2 نفره

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

سوییت پرزیدنتشیال 2نفره

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های کیش

 
© 2018 , All Right Reserved