هتل رنسانس ازمیر

ازمیر
renaissance izmir hotel
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

رنسانس، هتلی 5 ستاره در قلب شهر زیبای ازمیر

هتل لوکس و 5 ستاره رنسانس در قلب شهر زیبای ازمیر و در منطقه کناک واقع شده و با قرار گرفتن در ساحل دریا و امکانات و خدمات تفریحی و رفاهی بسیار خوب نظر مسافران این شهر زیبا و دیدنی را به خود جلب می کند. این هتل در میان گردشگران ایرانی نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر قصد سفر به ازمیر و اقامت در هتل رنسانس را دارید، با ما در گلفام سفر همراه شده و با امکانات و خدمات متعدد این هتل 5 ستاره بیشتر آشنا شوید.

اتاق های هتل رنسانس

واحدهای اقامتی هتل رنسانس شامل اتاق های دلوکس و کلاب و سوئیت های جونیور و اکسکیوتیو امکانات بسیار خوبی را در خود جای داده اند که از جمله آنها می توان به تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، مینی بار، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی رایگان، روم سرویس، سشوار و ... اشاره کرد. بسیاری از این اتاق های دارای منظره ای بسیار زیبا از دریا هستند.

امکانات و خدمات عمومی هتل

هتل رنسانس امکانات و خدمات متنوعی را هم به اقامت کنندگان خود ارائه می دهد که از جمله آنها می توان به استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا، مرکز تناسب اندام، خدمات ماساژ، خدمات خشکشویی، خدمات گردشگری، سالن جلسات، اینترنت رایگان در تمامی مناطق هتل و ... اشاره کرد.

موقعیت مکانی و دسترسی به اماکن گردشگری

این هتل همانگونه که گفتیم در منطقه کناک و در چند قدمی تفرجگاه ساحلی محبوب کوردون قرار گرفته است. هتل رنسانس از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 17 کیلومتر فاصله دارد و دسترسی آسان به بازار آگورا از دیگر دلایل توجه گردشگران به این هتل لوکس و 5 ستاره محسوب می شود.

رستوران و کافی شاپ

رستوران پشت بام هتل رنسانس جایی است که می توانید اقامت در این هتل را به تجربه ای به یادماندنی تر تبدیل کنید. در این رستوران در کنار امتحان کردن انواع غذاهای خوش طعم مدیترانه ای و لذت بردن از موسیقی زنده می توانید به تماشای چشم اندازی شگفت انگیز از شهر زیبای ازمیر هم بنشینید.  صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می شود و بار هتل نیز آماده پذیرایی از اقامت کنندگان هتل رنسانس است.

فاصله هتل رنسانس تا برخی جاذبه های ازمیر

برج ساعت ازمیر ... 1.1 کیلومتر

میدان کناک ... 1.2 کیلومتر

موزه آتاتورک ... 1.1 کیلومتر

مرکز خرید آگورا ... 8 کیلومتر

برخی امکانات هتل به اختصار

*استخر    *خدمات ماساژ    *مرکز تناسب اندام    *حمام ترکی

*رستوران

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

DELUXE ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های ازمیر

 
© 2018 , All Right Reserved