هتل رادیسون بلو پاچیم ویهار دهلی نو

دهلی
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل رادیسون بلو پاچیم ویهار دهلی نو (Radisson Blu Hotel New Delhi Paschim Vihar)، در پاچیم ویهار (دهلی غربی) واقع شده است. این هتل دارای مرکز تجاری 24 ساعته، استخر روباز و 4 رستوران می باشد. دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان در هتل موجود می باشند.

اتاق های هتل با دکوراسیون مدرن دارای سیستم تهویه هوا، تلویزین صفحه تخت، سرویس بهداشتی مجهز به دوش و لوازم بهداشتی ضروری می باشند. روم سرویس ارائه می شود.

کانتر پذیرش به صورت 24 ساعته به شما سرویس دهی می کند. امکانات متنوعی از قبیل مرکز تناسب اندام، مرکز آبگرم، اتاق جلسه و آرایشگاه در هتل موجود می باشند. سرویس های کرایه ماشین، برنامه ریزی تور و صدور بلیط نیز تامین می شوند.

تی لانج نوشیدنی و دسرهای سبک سرو می کند. رستوران ایندیاکی (Indyaki) غذاهای هندی که روی گریل تپپاناکی پخته شده اند ارائه می دهد. همچنین شیرینی فروشی با دسرهای تازه ی شیرین و لذیذ در هتل وجود دارد.

مرکز خرید دیلی هت به اندازه 6.5 کیلومتر و منطقه چاندنی چوک 17 کیلومتر با هتل فاصله دارند. معبد لوتوس و دروازه معروف هتل به اندازه 45 دقیقه سواری تا هتل فاصله دارند. فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی حدودا در فاصله 30 دقیقه ای هتل قراردارد.

منطقه پاچیم ویهار مقصد مناسب گردشگران علاقه مند به خرید لباس، مراکز گردشگری و غذا است.

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map
نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های دهلی

 
© 2018 , All Right Reserved