هتل باندوس آیلند ریزورت مالدیو

مالدیو
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل های کشور مالدیو اقامتی رویایی و شگفت انگیز را پیش روی مسافران این کشور زیبا و دیدنی قرار می دهند. برخی از این هتل ها با چشم انداز بی نظیری که به اقامت کنندگان خود هدیه می دهند و امکانات تفریحی و رفاهی فوق العاده ای که در خود جای داده اند، از جمله جاذبه های گردشگری کشور تماشایی مالدیو هم محسوب می شوند.

یکی از این هتل های بسیار خوب که طرفداران زیادی هم در میان گردشگران دارد، هتل 4 ستاره و زیبای باندوس است. هتلی با اتاق های بزرگ و فوق العاده که از آنها می توان به تماشای چشم اندازی شگفت انگیز از ساحل یا باغ زیبای هتل نشسته و لحظاتی رویایی را در این کشور زیبا و دیدنی سپری کرد.

هتل باندوس در جزیره ای هم نام خودش قرار گرفته و طبیعت زیبا و رویایی کشور مالدیو این هتل فوق العاده را احاطه کرده است.

امکانات ورزش های آبی، مرکز غواصی، استخر، مرکز ماساژ و اسپا، سالن بدنسازی، زمین تنیس، اسکواش، تنیس روی میز و ...از جمله امکانات تفریحی و رفاهی هتل باندوس به شمار می روند که اقامتی به یادماندنی را پیش روی مسافران این هتل معروف و پرطرفدار کشور مالدیو قرار می دهند.

در رستوران های هتل باندوس هم می توان انواع غذاهای بین المللی مانند غذاهای تایلندی، چینی، ژاپنی و ... را امتحان کرد، رستوران هایی که بر محبوبیت این هتل زیبا و رویایی در میان مسافران کشور زیبای مالدیو اضافه می کنند.


 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

GARDEN VILLA

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

DELUX BEACH FRONT

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

WATER VILLA WITH POOL

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های مالدیو

 
© 2018 , All Right Reserved