هتل اکواتریال هوشی مین

هوشی مین
hotel equatorial ho chi minh city
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل اکواتریال هوشی مین Hotel Equatorial Ho Chi Minh City، دارای اتاق‌های بزرگ و مجهز می‌باشد. ازامکانات این هتل می‌توان به استخر شنا روباز، اینترنت بی‌سیم رایگان، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز شهر و کافه شبانه اشاره نمود.

اتاق‌های هتل اکواتریال هوشی مین به صورت ظریف چیده شده و مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع، حمام خصوصی و دستگاه پخش دی وی دی می‌باشند.

استخر شنا کودکان، سرو نوشیدنی‌های مخصوص در کافه پول ساید، مرکز تناسب اندام مجهز، استریو ایروبیک، اتاق بخار، ماساژ، مرکز آبگرم، سالن زیبایی بانوان و وان آبگرم  جز دیگر خدمات هتل می‌باشد.

کافه رستوران اریینتیکا برنده جایزه در بین رستوران‌های هتل بوده و غذاهای خوش‌طعم را برای میهمانان در آشپزخانه آمریکایی درست می‌کند که میهمانان می‌توانند نوع آشپزی سرآشپز را مشاهده نمایند. کافه چیت چت غذاهای بین المللی را ارائه می‌دهد. کافه فلو لانگ انواع قهوه‌های خوش‌ طعم را سرو می‌نماید.

فاصله هتل تا مکان توریستی کاخ رنیفیکیشن و بن تان مارکت 2/3 کیلومتر و تا تئاتر گلدن دراگون واتر پاپپت 2 کیلومتر می‌باشد.

اتاق جلسه هتل اکواتریال هوشی مین

اتاق‌ جلسه هتل دارای تمام تجهیزات لازم برای برگزاری جلسات حرفه‌ای بوده و تجربه‌های نوین و حرفه‌ای را برای میهمانان رقم ‌می‌زند.

کافه رستوران دریایی ارینتیکا ORIENTICA SEAFOOD RESTAURANT

در طبقه دوم هتل واقع شده و غذاهای دریایی خوش ‌طعمی را برای میهمانان ارائه می‌دهد. این رستوران جز 100 رستوران برتر ویتنام می‌باشد.

کافه چیت چت CHIT CHAT AT THE CAFÉ

در این کافه غذاها و نوشیدنی‌های مخصوص برای میهمانان سرو می‌شود. میهمانان زمان مفرحی را در این رستوران شیک سپری خواهند نمود.

کافه فلو لانگ FLO LOUNGE

با دکوراسیون مدرن غذاهای محلی و بین المللی را همراه نوشیدنی‌های مخصوص سرو می‌کنند.

کاف ای تی سی ETC

محل مناسبی برای ملاقات‌های کاری بوده و آبمیوه‌ها و اسموتی‌های خوش طعمی را برای میهمانان سرو می‌کند.

کافه پول POOL

در این کافه که در نزدیکی استخر واقع شده است انواع آبمیوه‌های تازه و نوشیدنی‌های مخصوص برای میهمانان سرو می‌شود.

رستوران این روم داینینگ IN-ROOM DINING

میمانان می‌توانند غذاهای مورد علاقه خود را از بین غذاهای محلی و بین المللی را سفارش داده و در اتاق خود به صورت شخصی میل کنند.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا       اینترنت بی‌سیم رایگان     استخر روباز    مرکز تناسب اندام      ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق‌ها     پارکینگ رایگان     کافه

 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map

دیگر هتل های هوشی مین

 
© 2018 , All Right Reserved