هتل المپیک لاجون قبرس جنوبی

قبرس جنوبی
olympic lagoon resort
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل المپیک لاجون قبرس جنوبی Olympic Lagoon Resort، تنها 150 متر با ساحل گلدن سندی فاصله دارد. این هتل 5 ستاره دارای 5 استخر شناست که با باغ­های زیبا احاطه شده­اند. از دیگر امکانات هتل می­توان به سونا، استخر سرپوشیده، حمام سنتی، 8 رستوران، باشگاه کودکان، مرکز تناسب اندام، سرسره آبی، زمین تنیس و اتاق بازی اشاره کرد.

تمامی 314 اتاق هل مجهز به مبلمان چوبی شیک، سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع، جعبه سپرده امانات، مینی بار، قهوه ساز، بالکن یا تراس با چشم انداز زیبا از باغ، استخر یا دریای مدیترانه هستند.

میهمانان می­توانند هر روز صبح صبحانه­های کامل میل کرده و در رستوران­های هتل انواع غذاهای مدیترانه­ای و ژاپنی را در هر سه وعده صبحانه، نهار و شام میل کنند. در کافه­های هتل انواع نوشیدنی­های مخصوص برای میهمانان سرو می­شود.

کارکنان هتل در بیرون و داخل هتل المپیک لاجون­ در حال خدمت­ به میهمانان خواهند بود. خدمات نگه­داری از کودکان، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ رایگان و اینترنت بی­سیم رایگان اشاره نمود.

فاصله هتل تا مرکز شهر 44/8 کیلومتر، تا فرودگاه فرودگاه 51/52 کیلومتر و تا ساحل نیسی 4/96 کیلومتر است.

مرکز سلامتی و آبگرم هتل المپیک لاجون

در این مرکز آبگرم انواع خدمات روش­های درمانی و ماساژهای متنوع برای میهمانان ارائه می­شود. میهمانان زمان مفرحی را در این مرکز آبگرم سپری خواهند کرد.

رستوران­های هتل المپیک لاجون

رستوران بویال المپیک Boyal Olympic

در این رستوران هر سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام را در فضایی شیک به صورت منویی و سلف سرویس برای میهانان ارائه می­کند. در بویال المپیک انواع غذاهای خوش طعم سرو می­شود.

رستوران کپتین دک Captains Deck

با فضایی آرام و چشم انداز زیبا از شهر انواع غذاهای خوش طعم را برای میهمانان سرو می­کند.

کافه رستوران راک اند رول Rock and Roll

میهمانان می­توانند در این کافه وعده­های غذایی نهار و شام را به همراه نوشیدنی­های مخصوص میل کرده و از موسیقی که در این کافه رستوران پخش می­شود، لذت ببرند.

از دیگر رستوران­ها و کافه­های هتل می­توان به سون ارچید (Seven Orchids)، گاریبالدی (Garibaldi)، د گریت The Great))، و اسنکریا (The Snackeria) اشاره نمود که انواع غذاهای متنوع و نوشیدنی­های مخصوص را برای میهمانان ارائه می­کنند.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا       اینترنت بی­سیم    استخر روباز     اتاق­های خانوادگی     پارکینگ رایگان    مرکز سلامتی و آبگرم    کافه 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map

دیگر هتل های قبرس جنوبی

 
© 2018 , All Right Reserved